
Löysin vielä barbin, niin värkkäsin vaatteet. Barbit ovat tyttärieni ja ovat 15- 25 vanhoja. Nämä vaatteet saa tytön tyttöni, kun tulee talvilomalle ensi viikoksi ja samoin kilpikonnan.
tiistai, 7. helmikuu 2012

Löysin vielä barbin, niin värkkäsin vaatteet. Barbit ovat tyttärieni ja ovat 15- 25 vanhoja. Nämä vaatteet saa tytön tyttöni, kun tulee talvilomalle ensi viikoksi ja samoin kilpikonnan.
Salmen käsitöitä. Neulontaa, virkkausta, tilkkutöitä ja muuta pientä näperrystä.
Kommentit