Kiitokset Mariannelle oikein ihanista paketeista :) Viimeisessä Salaisen Tilkkuystävän-lähetyksessä olikin niin paljon tavaraa, että ihmettelemistä riittää pitkälle ensivuoteen.

***
Tässä vielä kuva edellisestäkin paketista.

tiistai, 16. joulukuu 2008
Kiitokset Mariannelle oikein ihanista paketeista :) Viimeisessä Salaisen Tilkkuystävän-lähetyksessä olikin niin paljon tavaraa, että ihmettelemistä riittää pitkälle ensivuoteen.

***
Tässä vielä kuva edellisestäkin paketista.

Salmen käsitöitä. Neulontaa, virkkausta, tilkkutöitä ja muuta pientä näperrystä.
Kommentit